BUSCH VACUUM SOLUTIONS UDVIDER SPONSORAFTALE TIL 2025

29. nov 2023

Busch Vacuum Solutions, en global leder inden for avanceret vakuum- og overtryksteknologi, forlænger og udvider deres sponsorataftale til 2025. 

Adm. direktør hos SAH, Mads Lind, udtaler: 

– Vi er glade for, at Busch Vacuum Solutions har valgt at udvide deres sponsorataftale med os. Denne forlængelse er et stærkt signal om det vedvarende engagement i vores fællesskab og lokalsamfund. De deltager aktivt i SAH Business netværk og vores VIP-arrangementer, så vores relation bliver kun stærkere for hvert år, der går. Vi er taknemmelige for, at Busch deler vores passion for håndbold, og vi glæder os over, at de ønsker at skabe gode håndboldoplevelser for deres medarbejdere.

Ralf M. Andersen, Teamlead intern salg & marketing, udtaler:

– På det lokale niveau har vi i løbet af de seneste par år ændret vores tilgang markant – fra ikke at støtte eller sponsorere noget til aktivt at engagere os i vores nærmiljø.

Derudover ønsker vi også at støtte unge mennesker, da vores branche ofte er præget af erfarne hoveder med 10-15 års erfaring. Derfor retter de fleste af vores sponsorater primært mod ungdomsrelaterede aktiviteter. 

Det samlede setup i SAH, specielt med fokus på forankring i lokalsamfundet og samarbejde med yngre klubber, harmonerer godt med vores egne mål. Vi ønsker at støtte denne vej og bidrage til hele økosystemet omkring en håndboldklub.

Sport og konkurrencer afspejler også vores ejers ånd. Vi er specielt tiltrukket af den intensive sport som håndbold, hvor der sker noget konstant. Det er noget, vi gerne vil dele med vores medarbejdere og derfor bruges dette sponsorat og billetterne til kampene primært til vores medarbejdere, så de kan nyde oplevelserne med deres familier.

Vi er jo også personlige sponsorer af Mikkel Lang, og det afspejler vores ønske om at støtte lokalt endnu mere og øge vores synlighed i lokalsamfundet. Når vores medarbejdere er til stede i hallen, og Mikkel Lang scorer, så får de en fed følelse af, at de er med til at støtte noget lokalt. Selvom vores produkter måske ikke har en direkte tilknytning til lokalsamfundet, når det kommer til sponsorater, ønsker vi at bidrage til fællesskabsfølelsen og støtte noget lokalt. Dette er kernen i vores beslutning om dette sponsorat.